Hjælp. Ofte stillede spørgsmål. FAQS

Er online shopping sikker?

¡ Det er det selvfølgelig! Alle dine køb fra vores onlinebutik er 100% sikre. Krypterings- og sikkerhedsprotokollerne, der bruges til banktransaktioner, er 100% sikre.

Dine bankoplysninger er beskyttet og krypteret med den mest avancerede teknologi. Brug af et kreditkort på vores websted er sikrere end på en tankstation eller restaurant.

Dine bankoplysninger sendes til vores server, krypteres med SSL-protokollen (Secure Socket Layer) og sendes derefter videre til vores bank i et helt sikkert miljø. Dine data gemmes aldrig på vores servere.

Skal jeg registrere mig for at afgive en ordre?

Nej, du behøver ikke at registrere dig. Du kan afgive en ordre som gæst.

Vi beder kun om, at du udfylder de oplysninger, vi har brug for for at levere din ordre.

Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?

Normalt leveres de fleste ordrer inden for 24 timer på det spanske fastland. I andre europæiske lande er leveringstiden mellem 2 og 3 arbejdsdage.

Hvis du køber cykler fra mærkerne State Bicycle, 6KU eller Quella Bikes forklares leveringstiden i afsnittet med produktoplysninger for hver cykel.

Hvordan afgiver jeg en ordre?

Du kan gøre det let på vores hjemmeside. Føj de produkter, du vil købe, i din indkøbspose. Når du er færdig, skal du udfylde dine personlige oplysninger til levering og derefter vælge en betalingsmetode.

Hvis du er mere komfortabel, kan du også placere din ordre via telefon. Ring til os på +34 911 982 460, og en af ​​vores teammedlemmer hjælper dig gerne med at gennemføre din ordre.

Hvordan ved jeg, at min ordre er blevet behandlet korrekt?

Når du er færdig med at afgive din ordre, ser du følgende meddelelse på skærmen:
& ldquo; Din ordre er modtaget & rdquo;

Og du modtager en bekræftelses-e-mail på den adresse, der er angivet med alle detaljerne om dit køb. (Sørg for at angive en gyldig e-mail-adresse, telefonnummer og gadenavn, når du udfylder ordreformularen).

Kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Du kan, så længe ordren ikke er sendt fra vores lager.
Kontakt os på telefon +34 911 982 460 eller via e-mail på orders [på] santafixie [dot] com inklusive dit navn og / eller ordrenummer.

Hvordan kan jeg finde ud af, om en vare er på lager?

Alle varer, du ser på webstedet, er på lager.
Du kan muligvis se varer, som & ldquo; køb & rdquo; knappen er midlertidig utilgængelig, hvilket skyldes, at nogen for nylig har købt den sidste enhed.
Hvis dette sker, vil vores indkøbsafdeling gøre deres bedste for at genopfylde varen hurtigst muligt.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre ankommer?

Vær ikke bekymret. Hvis du ikke er hjemme, når din ordre ankommer, og kureren ikke kan efterlade det hos en anden som en dørmand, slægtning, nabo osv., Prøver de igen næste hverdag. Hvis ingen er tilgængelige for at modtage ordren ved andet forsøg, efterlader kurer en note til dig for at kontakte deres kontor og arrangere en anden tid eller leveringsmetode.
& nbsp;
Derfor er det vigtigt for dig at sikre dig, at dine oplysninger, både adresse og telefonnummer, er korrekte på formularen for at sikre levering og undgå problemer.

Hvad sker der, hvis ikke alle de varer, jeg har købt, er på lager?

Lejlighedsvis kan der være en strømpefejl, hvilket betyder, at vi ikke har et produkt, du har bestilt. Vær ikke bekymret, vi kontakter dig straks, så du kan beslutte, om vi skal holde ordren, indtil varen er genopfyldt eller refundere dine penge for den manglende vare og sende dig resten af ​​ordren.

Kan jeg føje et produkt til en ordre, jeg allerede har afgivet?

Ja, du kan tilføje så mange produkter, som du vil, så længe din ordre ikke er sendt fra vores lager. For at tjekke, kontakt os via telefon på +34 911 982 460 eller via e-mail på orders [på] santafixie [dot] com.

Hvis din ordre allerede er sendt fra vores lager, skal du afgive en ny ordre, og vi sender den til dig den følgende hverdag.

Er der et minimumsbeløb for at afgive en ordre?

Nej, der er intet minimum. Du kan købe ethvert produkt, uanset hvor lidt den samlede pris.

Hvor meget koster forsendelse?

Her er en fuldstændig oversigt over vores forsendelsesgebyrer efter område og land.

Er moms inkluderet i priserne på webstedet?

Alle priser på siden inkluderer moms.
Denne afgift anvendes på køb fra alle EU-lande.
Det anvendes ikke på køb fra resten af ​​verden.
Imidlertid opkræver toldagenter i hvert land alle gældende skatter, som skal betales ved modtagelse.

Som du vil se, nedsættes momsen fra din ordre, hvis du vælger et af disse områder.

Er der ekstra forsendelsesomkostninger, der ikke er anført i butikken?

Nej Forsendelsesomkostninger er altid så tydeligt forklaret på dette link.

Hvilke betalingsmetoder er tilgængelige?

SantaFixie S.L. har en aftale med Adyen for at sikre maksimal sikkerhed i onlinebetalinger og tilvejebringe et intuitivt, brugervenligt betalingssystem.

Derudover har vi en sikkerhedsafdeling, der gennemgår betalinger hver dag for at opdage enhver form for problem eller mulig svindel. SantaFixie S.L. forbeholder sig retten til at annullere ordrer eller transaktioner af sikkerhedsmæssige årsager.

Vi tilbyder tre betalingsmetoder:

  • 1. - Debet- / kreditkort
    Dette er den hurtigste, sikreste metode og har ingen ekstra gebyrer for kunden.

    Betaling med kredit- eller kreditkort behandles ved hjælp af 100% sikre protokoller og er endnu sikrere, end når du bruger dem til at betale på en tankstation eller restaurant. Vi gemmer ikke nogen af ​​oplysningerne fra dit kort på vores servere, og forbindelsen er krypteret til enhver tid.

    Af sikkerhedsmæssige årsager er SantaFixie S.L. verificerer alle ordrer, der er afgivet med bankkort. Vi accepterer American Express, Maestro og ethvert Visa eller MasterCard, der bruger det sikre betalingssystem Verified by Visa.

  • 2.- PayPal.
    PayPal giver dig mulighed for at betale direkte ved hjælp af en e-mail-konto. Det accepteres overalt i verden og er helt sikkert. For at bruge dette system skal du betale en mindre provision, som vil blive noteret, hvis du vælger denne betalingsmetode.

    Hvis du foretrækker at foretage en bankoverførsel eller indbetaling på kontoen, skal du kontakte os via telefon på +34 911 982 460 eller via e-mail på orders [på] santafixie [dot] com, og vi giver med glæde vores bankoplysninger.

Skal jeg betale noget, når jeg modtager min ordre?

Nej, du behøver ikke foretage nogen yderligere betaling, hvis du tidligere har gjort det med bankkort eller PayPal.

Kan jeg returnere en vare efter at have modtaget den?

Det kan du selvfølgelig. Du kan returnere en vare og få en refusion for det betalte beløb inden for 30 dage efter modtagelsen. Vigtigt: produktet må ikke have været brugt, monteret eller beskadiget og skal være i originalemballagen.

Det er meget vigtigt, at du beskytter de varer, du vil returnere efter bedste evne for at undgå skader under returforsendelse.

Der refunderes ikke for varer, der er monteret på cykler, brugt eller viser nogen form for slitage. Varer, der returneres, skal være i perfekte betingelser for videresalg, ellers gives der ingen refusion.

Her er et link, hvor du kan finde mere detaljerede oplysninger om typer tilgængelige returneringer.

Hvordan sender jeg et produkt tilbage til dig for retur?

Som vi nævnte før, skal du beskytte varen efter bedste evne i den originale emballage, inden du lægger den i kassen.

Hvis fejlen var vores, sender vi en kurer for at hente pakken og betale forsendelsesomkostningerne.

Hvis fejlen var din, skal du dog betale forsendelsesomkostningerne. Du kan sende os en pakke med standardpost (den billigste forsendelsesmulighed) eller kontakte os telefonisk på +34 911 982 460 eller via e-mail på orders [på] santafixie [dot] com.

Hvordan og hvornår får jeg refusionen?

Når vi har modtaget din pakke på vores lager og har bekræftet, at produkterne er i de rette forhold, behandler vi din refusion straks. Under alle omstændigheder vil vores administrationsafdeling kontakte dig for at bekræfte operationen.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget et defekt produkt?

Hvis du har modtaget din pakke, og et af produkterne ikke er under de rette forhold, har buler, ridser eller andre former for defekter, bedes du kontakte os på telefon på +34 911 982 460 eller via e-mail på orders [på] santafixie [dot] com inden for 7 dage efter modtagelse af din ordre, og vores administrationsafdeling behandler returneringen.

Er returnering af varer med forkert størrelse gratis?

Returforsendelse opkræves ikke kun, hvis vi har sendt den forkerte vare. Hvis fejlen er din, eller hvis du ikke kan lide farven, skal du betale forsendelsesomkostningerne.

Min ordre er returneret. Hvad kan jeg gøre?

Efter flere forsøg på at levere ordren og adskillige forsøg på at kontakte dig, hvis ingen afhenter ordren, returneres den til vores lager.

Når den er returneret, kontakter vi dig for at finde ud af, om du vil have den leveret til en anden adresse eller foretrækker at returnere den.