Kundeservice

 

1.- 100% sikker betaling
a ) Debet- eller kreditkort : Gennem vores strategiske betalingspartner ADYEN PAYMENTS og dens 100% sikre krypteringssystem, kan du betale med dit kredit- eller betalingskort hurtigt og sikkert. Denne forbindelse bærer en datakryptering og forekommer i et andet vindue for at sikre, at forbindelsen til bankens betalingsgateway er 100% sikker. Denne betalingsmetode har ingen provision for klienten.

b) Paypal : PayPal fungerer som en mellemmand mellem kunden og Santafixie. Hvis du allerede har en PayPal-konto, behøver du ikke engang at indtaste dine kortoplysninger, bare betal med det samme. Denne betalingsmetode har et tillæg på 3%, tilføjet på PayPal-siden. Dette skyldes de høje provisioner, som Paypal opkræver for at bruge deres platform.

2. - Leveringspolitik.
Vores mål er at sende alle ordrer placeret inden kl. 14:00 GMT inden 24 timer efter modtagelse, afhængigt af tilgængelighed. (Hvis vi ikke kan validere din ordre, modtager du en e-mail for at informere dig om dette).

Anslået leveringstid inden for 2-4 arbejdsdage : Den anden omstændighed, der kan forårsage forsinkelse, er, når selve leveringstjenesten har et problem. Dette er igen en sjælden situation, men er desværre uden for vores kontrol. I disse situationer vil vi gøre vores yderste for at tage ansvar for situationen og sikre, at din ordre leveres så hurtigt som muligt. & nbsp;

Beskadigede varer: Vi vil være meget omhyggelige med at sikre, at du modtager dine varer i perfekt stand, og at de er i god stand. Men hvis dine varer er beskadigede eller defekte, bedes du e-maile kundeservice på hello [at] santafixie [dot] com

Klager / Feedback / Anbefalinger: Du er velkommen til at sende os enhver feedback, forslag eller kommentarer, du har om vores service og hjemmeside. Vi tager dette meget alvorligt og har til formål at håndtere eventuelle problemer eller vanskeligheder på en rettidig, fair og effektiv måde. Send os en e-mail på hello [at] santafixie [dot] com.



3. - Salgsbetingelser.
Hver enhed leveres med vores 14-dages pengene-tilbage-garanti eller afkølingsperiode. Du har 14 dage til at beslutte, om du vil beholde produktet eller ej. Hvis du inden for denne 14-dages periode beslutter, at du ikke vil have det, skal du bare returnere det til os ubrugt, så refunderer vi købsprisen. Efter at denne 14-dages periode er udløbet, har du ikke ret til refusion.
Derudover fra den dato for modtagelse, du har en 12-måneders producentgaranti - hvilket betyder, at hvis der opstår et problem med dit produkt efter den første 14-dages periode (som levering af reservedele ikke kan afhjælpe), kan du returnere enheden til os, og vi får fabrikant reparation eller hvis det er nødvendigt at udskifte enheden for dig, forudsat at problemet viser sig at være et resultat af enten en produktions- eller materialefejl.

Hvis producenten finder ud af, at problemet skyldes misbrug eller forsømmelse, forbeholder de sig ret til at opkræve et gebyr for reparation og returnering af cyklen.

Alle vores produkter er fremstillet efter de relevante spanske eller europæiske sikkerhedsstandarder.

4.- Returnerer.

Vi vil gerne præcisere, at Santafixie ikke er ansvarlig for eller kan holdes ansvarlig for fejlagtig montering af kunden (eller den person, som kunden har overdraget monteringen til). Alle vores produkter gennemgår en kvalitetstest og kontrolleres, inden de sendes ud. Det er kundens ansvar at sikre, at cyklen samles (dele som sadel, pedaler og forhjul) omhyggeligt og korrekt ved modtagelsen og ved brug af det rigtige værktøj.

Vores mål er naturligvis, at enhver kunde er tilfreds med sit køb. Hvis det ikke er tilfældet, har du 30 dage til at returnere et produkt uden omkostninger. Den fulde købspris og eventuelle betalte forsendelsesomkostninger for den oprindelige forsendelse vil blive refunderet, hvis produktet returneres sammen med den originale emballage og er i god stand. Tag kontakt med os for at få oplysninger om returneringsproceduren.

Læs dette dokument omhyggeligt for at vide, hvordan du kan returnere eller ombytte en cykel.

a) Returnering på grund af fejl
Hvis du modtager et produkt, der ikke er i korrekt stand og for eksempel har fejl, vil vi naturligvis sørge for, at du enten modtager et nyt produkt, eller at købsprisen bliver refunderet. Hvis du har modtaget et produkt med fejl, beder vi dig kontakte os. Vi vil bede dig om at sende os et billede af produktet, og vi vil sammen se, hvilken af de mulige løsninger du foretrækker. Det beskadigede produkt vil blive afhentet, så det kan blive returneret til vores lager eller værksted. Hvis produktet er nøjagtigt som købt og ikke har produktionsfejl, skal forbrugeren betale omkostningerne.

b) Frivillig returnering
Hvis du ønsker at returnere et produkt, for eksempel fordi det ikke passer dig eller du har valgt den forkerte størrelse eller farve, kan du kontakte os. Vi vil gennemgå returneringsproceduren med dig.
Sørg for at pakke produktet ordentligt ind, når du returnerer det, så det ikke beskadiges under transporten. For kun hvis vi modtager produktet sammen med emballagen i original tilstand, vil vi refundere købsprisen inklusive eventuelle betalte forsendelsesomkostninger for den oprindelige forsendelse. For cykler gælder følgende returneringsbetingelser: Under ingen omstændigheder accepterer vi en cykel med brugsspor, ridser, skader forårsaget af montage, snavs på dækkene, skader forårsaget af utilstrækkelig emballering eller nogen anden form for skade, der gør det umuligt at sælge cyklen igen.
Bemærk også at du skal angive dit ordrenummer korrekt, så vi kan behandle din returnering hurtigere. Vi opkræver ikke ekstra omkostninger for returnering af produkter. Omkostningerne ved den frivillige returnering af produktet påhviler dog kunden. Da returneringer skal sendes til Spanien (hvor Santafixies hovedkontor er placeret), kan transportomkostningerne være højere end normalt. For returnering af cykler er standard transportomkostninger på 49,95€ gældende.
Bemærk: Retten til at returnere produkter som nævnt ovenfor gælder ikke for specielle forespørgsler/individuelle bestillinger, der er angivet eller tilpasset efter kundens specifikationer. Dette gælder også for produkter, der normalt ikke er på lager hos Santafixie og som er bestilt efter kundens ønske.

5.- Produktgaranti
For hvert gyldigt garantikrav, vi modtager, vil vi foreslå en løsning, der får dig til at cykle igen så hurtigt som muligt. Derfor vil vi forsøge at give dig en løsning så hurtigt som muligt i henhold til de enkelte producenters betingelser.

Fejl / skader, der er resultatet af forkert montering eller misbrug af produkter, manglende vedligeholdelse eller forkert brug, uagtsomhed eller ændring af produktet accepteres ikke som gyldige garantikrav.

I alle tilfælde skal produkterne installeres, bruges og repareres i henhold til producentens anvisninger. Hvis disse instruktioner ikke følges, betragtes din vare som beskadiget og bortfalder garantien.

Dæk, slanger, bremser, kabler og bremseklodser samt produkter, der på grund af deres anvendelse er genstand for til normal slitage er ikke dækket af garantien. Vi accepterer ikke returnering af vådt, snavset og ildelugtende tøj, returnering af sokker og undertøj accepteres ikke af hygiejniske grunde.

Download Santafixie-cyklernes garantioplysninger.