Kundeservice

 

1.- 100% sikker betaling
a ) Debet- eller kreditkort : Gennem vores strategiske betalingspartner ADYEN PAYMENTS og dens 100% sikre krypteringssystem, kan du betale med dit kredit- eller betalingskort hurtigt og sikkert. Denne forbindelse bærer en datakryptering og forekommer i et andet vindue for at sikre, at forbindelsen til bankens betalingsgateway er 100% sikker. Denne betalingsmetode har ingen provision for klienten.

b) Paypal : PayPal fungerer som en mellemmand mellem kunden og Santafixie. Hvis du allerede har en PayPal-konto, behøver du ikke engang at indtaste dine kortoplysninger, bare betal med det samme. Denne betalingsmetode har et tillæg på 3%, tilføjet på PayPal-siden. Dette skyldes de høje provisioner, som Paypal opkræver for at bruge deres platform.

2. - Leveringspolitik.
Vores mål er at sende alle ordrer placeret inden kl. 14:00 GMT inden 24 timer efter modtagelse, afhængigt af tilgængelighed. (Hvis vi ikke kan validere din ordre, modtager du en e-mail for at informere dig om dette).

Anslået leveringstid inden for 2-4 arbejdsdage : Den anden omstændighed, der kan forårsage forsinkelse, er, når selve leveringstjenesten har et problem. Dette er igen en sjælden situation, men er desværre uden for vores kontrol. I disse situationer vil vi gøre vores yderste for at tage ansvar for situationen og sikre, at din ordre leveres så hurtigt som muligt. & nbsp;

Beskadigede varer: Vi vil være meget omhyggelige med at sikre, at du modtager dine varer i perfekt stand, og at de er i god stand. Men hvis dine varer er beskadigede eller defekte, bedes du e-maile kundeservice på hello [at] santafixie [dot] com

Klager / Feedback / Anbefalinger: Du er velkommen til at sende os enhver feedback, forslag eller kommentarer, du har om vores service og hjemmeside. Vi tager dette meget alvorligt og har til formål at håndtere eventuelle problemer eller vanskeligheder på en rettidig, fair og effektiv måde. Send os en e-mail på hello [at] santafixie [dot] com.



3. - Salgsbetingelser.
Hver enhed leveres med vores 14-dages pengene-tilbage-garanti eller afkølingsperiode. Du har 14 dage til at beslutte, om du vil beholde produktet eller ej. Hvis du inden for denne 14-dages periode beslutter, at du ikke vil have det, skal du bare returnere det til os ubrugt, så refunderer vi købsprisen. Efter at denne 14-dages periode er udløbet, har du ikke ret til refusion.
Derudover fra den dato for modtagelse, du har en 12-måneders producentgaranti - hvilket betyder, at hvis der opstår et problem med dit produkt efter den første 14-dages periode (som levering af reservedele ikke kan afhjælpe), kan du returnere enheden til os, og vi får fabrikant reparation eller hvis det er nødvendigt at udskifte enheden for dig, forudsat at problemet viser sig at være et resultat af enten en produktions- eller materialefejl.

Hvis producenten finder ud af, at problemet skyldes misbrug eller forsømmelse, forbeholder de sig ret til at opkræve et gebyr for reparation og returnering af cyklen.

Alle vores produkter er fremstillet efter de relevante spanske eller europæiske sikkerhedsstandarder.

4.- Returnerer.
Først og fremmest skal vi fremhæve, at Santafixie ikke holdes ansvarlig for forkert samling af klienten . Alle vores produkter består en kvalitetskontroltest og inspiceres, inden de sendes til klienten. Dette betyder, at hvis en klient modtager komponenterne til at samle en cykel, som f.eks. Bundbeslag, kranksæt, pedaler, sædeposter osv., Og ikke tager sig af det eller ikke bruger de rigtige værktøjer, kan delene gnide og slid eller tråde kan fjernes. Og som vi har sagt, vil forkert montering være kundens eneste ansvar.

Santafixie accepterer ikke returnering af de produkter, der kommer forseglet og ikke er egnede til at blive returneret for helbredet eller hygiejniske grunde, såsom masker mod forurening, såvel som dem, der ikke er forseglet efter levering.
Vores hovedmål er vores kunders tilfredshed, så hvis nogen af ​​vores kunder ikke er tilfredse med deres ordre, har de op til 30 dage til at returnere produktet. Her på Santafixie tilbyder vi to slags returneringer: frivillig tilbagevenden eller på grund af en hændelse.

Se venligst nøje over dette dokument på hvordan man returnerer eller bytter en cykel .

Frivillig retur
Disse er returneringer, når klienten ikke kan lide det modtagne produkt, ikke er tilfreds med farven, eller hvis størrelsen er forkert. Vær ikke bekymret, det er nemt at returnere produkter. Men hvis produktet er nøjagtigt det samme som det er købt og ikke viser nogen (produktions) mangel, skal klienten bære alle gebyrer, der er knyttet til returneringen. Tag bare følgende trin for en frivillig tilbagevenden:
For internationale ordrer (uden for Spanien) skal du sende alle varer, der skal returneres til vores kontorer. Leveringsadressen gives via e-mail.
1.- Kontakt os via e-mail: order [at] santafixie [dot] com eller på telefonnummeret +44 14 7042 2050 med angivelse af dit navn eller dit ordrenummer og det produkt, der skal returneres.
2. - Frivillige returbetingelser: Produktet skal være i samme tilstand som den, hvor den blev leveret, og skal bevare så meget af sin originale emballage og mærkning som muligt. Vi accepterer under ingen omstændigheder et produkt, der er brugt af klienten eller med beskadiget emballage.

3.- Når vi først har modtaget produktet hos Santafixie, kontrollerer vi returbetingelserne i punkt 3. Hvis alt er i orden, vi fortsætter med at tilbagebetale prisen.

Bemærk: Retten til at returnere varer til os som nævnt ovenfor gælder ikke for nogen speciel anmodning / brugerdefineret ordre, der er specificeret eller tilpasset til kundernes specifikationer. Dette inkluderer også ethvert produkt, der ikke typisk er på lager hos Santafixie og er bestilt ind på kundens anmodning.

Retur på grund af en hændelse

Dette er returneringer, hvor klienten modtager et produkt i dårlig stand (er defekt, har lidt skade under forsendelse eller har fremstillingsproblemer). Bare rolig, det er virkelig nemt at returnere produkter. Tag bare følgende trin for retur på grund af en hændelse:

1. - Kontakt os via e-mail: ordrer [på] santafixie [dot] com eller på telefonnummer +44 14 7042 2050, med angivelse dit navn eller dit ordrenummer, det produkt, der skal returneres, og årsagen til returneringen.

2. - Vi beder dig om et billede af det defekte produkt, og om du foretrækker en refusion eller erstatningsprodukt .

3.- Vi indstiller en dato og et klokkeslæt for vores logistikoperatør til at indsamle det produkt, der skal returneres.
4. - Så vidt muligt skal du returnere produktet med den originale emballage, som du har modtaget det i.
5. - Når vi har modtaget produktet hos Santafixie, modtager vi fortsæt med at refundere købsprisen eller send dig en erstatning. Vi dækker forsendelsesomkostninger ved afhentning af produktet.

5.- Produktgaranti
For hvert gyldigt garantikrav, vi modtager, vil vi foreslå en løsning, der får dig til at cykle igen så hurtigt som muligt. Derfor vil vi forsøge at give dig en løsning så hurtigt som muligt i henhold til de enkelte producenters betingelser.

Fejl / skader, der er resultatet af forkert montering eller misbrug af produkter, manglende vedligeholdelse eller forkert brug, uagtsomhed eller ændring af produktet accepteres ikke som gyldige garantikrav.

I alle tilfælde skal produkterne installeres, bruges og repareres i henhold til producentens anvisninger. Hvis disse instruktioner ikke følges, betragtes din vare som beskadiget og bortfalder garantien.

Dæk, slanger, bremser, kabler og bremseklodser samt produkter, der på grund af deres anvendelse er genstand for til normal slitage er ikke dækket af garantien. Vi accepterer ikke returnering af vådt, snavset og ildelugtende tøj, returnering af sokker og undertøj accepteres ikke af hygiejniske grunde.

Download Santafixie-cyklernes garantioplysninger.