Generelle købsbetingelser

 

1. - Hvem er ejeren?

Disse generelle købsbetingelser regulerer alle aspekter i forbindelse med køb af produkter, der tilbydes på hjemmesiden www.santafixie.dk ejerskab af Santafixie Group SL med VAT ESB65589863 og skattemæssig bopæl på C/ Santander 49-51, Nave 16-17, 08020. Barcelona Spain.

Brugere, der foretager køb via hjemmesiden www.santafixie.dk, skal læse, forstå og acceptere disse købsbetingelser, som et væsentligt krav, inden betaling af købet foretages .

Santafixie Group forbeholder sig ret til at ændre denne side med generelle købsbetingelser når som helst og uden forudgående varsel. Denne side er til enhver tid tilgængelig fra vores websted, så brugerne altid kan høre den.

 

2. - Om priser i Santafixie

Prisen på de produkter, du ser i vores onlinebutik, er inklusive moms. Inden du gennemfører din ordre, ser du fordelingen af ​​prisen, produktet, momsen separat og forsendelsesomkostningerne. Santafixie Group forbeholder sig ret til at ændre priser til enhver tid og uden forudgående varsel.

Selvom vi til enhver tid forsøger at sikre, at priserne på vores hjemmeside er korrekte, er vi opmærksomme på, at der kan opstå fejl, når produkter defineres og prissættes. Hvis vi opdager, at du har afgivet en ordre, og nogle af produkterne ikke har den korrekte pris på grund af en klar fejl, informerer vi dig, så snart vi opdager den, og vi giver dig mulighed for at bekræfte ordren på korrekt pris eller annullere den og gå tilbage til returneringen. Hvis vi ikke kan kontakte dig, annulleres din ordre, og pengene refunderes fuldt ud.

Vi er ikke forpligtet til at sende dig produkter, der har lidt en klar fejl i prisen, selvom du har modtaget e-mail med købsbekræftelsen.

 

3. - Hvad er købsprocessen?

Købsprocessen er meget enkel. Det gøres stort set som ethvert køb i enhver butik i verden. Du vælger de produkter, du ønsker, du føjer dem til din indkøbskurv, og du ender med betalingen.

Hvis det er første gang, du køber hos Santafixie, kan du gøre det uden at skulle være registreret.

a.- Vælg det eller de produkter, du ønsker. Til dette kan du gøre brug af de anbefalinger og tilbud, vi har på hjemmesiden (butikens hovedside). Du kan også bruge kategorierne i navigationsmenuen, eller du kan bruge søgemaskinen til at finde det produkt, du leder efter.

b.- Inden for hvert produkt vil du se knappen "TILFØJ TIL CART", der giver dig mulighed for at føje produktet til din indkøbskurv. I nogle produkter som cykler, hjelme, tøj osv ... kræver vi, at du vælger størrelse, inden du føjer produktet til indkøbskurven.

c.- Når du har alle de valgte produkter, skal du klikke på topikonet til højre, indkøbskurven og fortsætte med at afslutte processen. Her beder vi om dine oplysninger til levering af ordren og betalingsmetode. Vi forklarer de forskellige tilgængelige betalingsmetoder i et af følgende punkter.

Når du er færdig med hele processen, ser du en besked på skærmen, der fortæller dig, at din ordre er gennemført, og du modtager automatisk en købsbekræftelses-e-mail med detaljerne i din ordre.

 

4. - Hvad er de tilgængelige betalingsformer?

a) Debet- eller kreditkort : Du kan betale hurtigt og sikkert via vores bankpartner (Banc Sabadell), som har et 100% sikkert krypteringssystem. Denne forbindelse bruger datakryptering og åbnes i et nyt vindue for at sikre, at forbindelsen med bankens betalingsgateway er 100% sikker. Der er ingen ekstra gebyrer for denne betalingsmetode.

b) Direkte betaling - Paypal : PayPal fungerer som en mellemmand mellem kunden og Santafixie. Hvis du allerede har en PayPal-konto, behøver du ikke engang at indtaste dine kortoplysninger, bare betal med det samme. Denne betalingsmetode har et tillæg på 3%, tilføjet på PayPal-siden. Dette skyldes de høje provisioner, som Paypal opkræver for at bruge deres platform.

 

5. - Hvordan sendes det? Og hvor lang tid tager det at få min ordre?

Vores mål er at sende alle ordrer, der er afgivet inden kl. 14:00 GMT inden for 24 timer efter modtagelse, afhængigt af tilgængelighed. (Hvis vi ikke kan validere din ordre, modtager du en e-mail for at informere dig om dette).

Anslået leveringstid inden for 2-4 arbejdsdage : Den anden omstændighed, der kan forårsage en forsinkelse, er, når selve leveringstjenesten har et problem. Dette er igen en sjælden situation, men er desværre uden for vores kontrol. I disse situationer vil vi gøre vores yderste for at tage ansvar for situationen og sikre, at din ordre leveres hurtigst muligt.

Beskadigede varer:
Vi tager meget godt sørg for at sikre, at du modtager dine varer i perfekt stand, og at de er i god stand. Hvis dine varer er beskadigede eller defekte, bedes du e-maile kundeservice på hej [at] santafixie [dot] com

Klager / feedback / anbefalinger: Du er velkommen til at sende os feedback, forslag eller kommentarer, du har om vores service og hjemmeside. Vi tager dette meget alvorligt og har til formål at håndtere eventuelle problemer eller vanskeligheder på en rettidig, fair og effektiv måde. Send os en e-mail på hello [at] santafixie [dot] com.

 

6. - Hvordan fungerer afkastet?

Først og fremmest skal vi fremhæve, at Santafixie ikke holdes ansvarlig for forkert samling af klienten . Alle vores produkter består en kvalitetskontroltest og inspiceres, inden de sendes til klienten. Dette betyder, at hvis en klient modtager komponenterne til at samle en cykel, som f.eks. Bundbeslag, kranksæt, pedaler, sædeposter osv., Og ikke tager sig af det eller ikke bruger de rigtige værktøjer, kan delene gnide og slid eller tråde kan fjernes. Og som vi har sagt, vil forkert samling være kundens eneste ansvar.

Vores hovedmål er vores kunders tilfredshed, så hvis nogen af ​​vores kunder ikke er tilfredse med deres ordre, har de op til 14 dage til at returnere produktet. Her på Santafixie tilbyder vi to slags returneringer: frivillig tilbagevenden eller på grund af en hændelse.

Se nærmere på dette dokument på hvordan man returnerer eller bytter en cykel .

Frivillig retur

Dette er returneringer, når klienten ikke kan lide det modtagne produkt, ikke er tilfreds med farven, eller størrelsen er forkert. Vær ikke bekymret, det er nemt at returnere produkter. Men hvis produktet er nøjagtigt det samme som det er købt og ikke viser nogen (produktions) mangel, skal kunden bære alle de gebyrer, der er forbundet med returneringen. Tag bare følgende skridt for en frivillig tilbagevenden:

For internationale ordrer (uden for Spanien) skal du sende alle varer, der skal returneres til vores kontorer. Leveringsadressen gives via e-mail.

1. - Kontakt os via e-mail: ordrer [på] santafixie [dot] com eller på telefonnummeret 014 7042 2050 med angivelse af dit navn eller dit ordrenummer og det produkt, der skal returneres.

2. - Frivillige returbetingelser: Produktet skal være i samme stand som det, det blev leveret i, og skal bevare så meget af dets originale emballage og mærkning som muligt. Vi accepterer under ingen omstændigheder et produkt, der er brugt af klienten eller med beskadiget emballage.

3 - Omkostningerne ved returnering af en cykel vil være KR 450.

4. - Når vi har modtaget produktet hos Santafixie, kontrollerer vi returbetingelserne i punkt 3. Hvis alt er i ordre, vi fortsætter med at tilbagebetale prisen.

 

Retur på grund af en hændelse

Dette er returneringer, hvor klienten modtager et produkt i dårlig stand (er defekt, har lidt skade under forsendelse eller har fremstillingsproblemer ). Bare rolig, det er virkelig nemt at returnere produkter. Tag blot følgende skridt for at vende tilbage på grund af en hændelse:

1.- Kontakt os via e-mail: orders [på] santafixie [dot] com eller på telefonnummeret 014 7042 2050 med angivelse af dit navn eller dit ordrenummer, det produkt, der skal returneres, og årsagen til returneringen.

2. - Vi beder dig om et billede af det defekte produkt, og om du foretrækker en refusion eller erstatningsprodukt.

3.- Vi indstiller en dato og et klokkeslæt for vores logistikoperatør til at indsamle det produkt, der skal returneres.

4. - Så vidt muligt skal du returnere produktet med den originale emballage, som du har modtaget det i.

5. - Når vi først har modtaget produktet hos Santafixie, fortsætter vi med at tilbagebetale købsprisen eller sende dig en erstatning. Vi dækker forsendelsesomkostninger ved afhentning af produktet.

 

7. - Hvordan kan jeg kontakte kundeserviceafdelingen?

Vi har en kundeserviceafdeling, som du til enhver tid kan kommunikere med for at løse eventuelle spørgsmål, du måtte have.

· Telefon: (00 44) 0147 0422 050. Fra mandag til fredag ​​fra kl. 10 til kl. 19.

· E-mail: [email protected]



8. - Hvordan fungerer forudbestilling af nogle produkter?

Vi lægger nogle gange nogle produkter inden salg. Dette betyder, at vi muliggør køb af disse produkter et par dage eller uger før dit produkt ankommer, så brugerne kan reservere dem. På samme måde opretter vi en vejledende leveringsdato på produktsiden.

Kunden accepterer uden ret til kompensation mulige forsinkelser eller ændringer i leveringsdatoen, så kunden ikke kan kræve erstatning eller skader forårsaget af denne forsinkelse eller ændring af produktet.

Hvis denne forsinkelse opstår, underretter vi selvfølgelig de berørte snarest muligt og tilbyder dem altid alle de oplysninger, vi har, og kunden har mulighed for at annullere ordren eller ændre produkt. I tilfælde af ændring accepterer klienten og virksomheden at betale eller tilbagebetale forskellen i pris.